Only the best die Young

Cha Hallon!,, jag är lite segt på updatera förlåt mig!.




ha inte varit hemma.  mest för att min vän fyllde år och valborg!.
Helgen ha varit lungt i lördas va jag i danmark och tog mig en rund tur på båten och fira min kära vän.
så va jag i malmö och hade film kväll hos Victor!... och igår va det klart Valborg så vi åkte till Bua som ligger utanför Varberg!.. synd bara att min kompis mådde dåligt. vi skulle tälta ute vid fyren men det blev inte av, så tog vi taxi in till stan istället och vi slösade 515kr på taxi plus allt sprit va slut vi försökte hitta ett ställe att sova allt va stängt!.
värsta av allt va att vi sov på en park inne i Varberg och vi hade tappat tält pinnar när vi va full så det blev sova utan tält och fy sören va kallt det va! på morgonen fick vi nog av det. så vi packa våran saker och ger oss hem åt!.



Musik idag blir Bai Bang. av min lärare på skolan.
jag valde denna låten "Only the best die young" för den fick mig att gråta. påminner mig mycket om en nära vän man ha förlorat och alla som lämnar en.





JAG & VICKTOR







Kommentarer
Postat av: Julia

Jättefin blogg! Gillar headern!

Vad sägs om att göra ett bloglovinbyte? ^^

kram!

2012-05-01 @ 17:35:08
URL: http://julijas.blogg.se/
Postat av: SARAH CARLSTEN

Hur mår du nu efter valborg? :)



/ http://sarahcarlstens.blogg.se :*

2012-05-01 @ 18:39:21
URL: http://sarahcarlstens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0